Propozycje tematów prac dyplomowych:
- strategiczne myślenie w przedsiębiorstwie ...
- współczesne koncepcje zarządzania a praktyka zarządzania średnim przedsiębiorstwem
- strategia rozwoju a uwarunkowania działania lokalnych stacji radiowych
- wybory strategiczne w przedsiębiorstwach rodzinnych na przykładzie ...
- wykorzystanie Strategicznej (Zrównoważonej) Karty Wyników jako narzędzia kontroli realizacji strategii
- zarządzanie zmianą w przedsiębiorstwie ...
- zmiany strategii przedsiębiorstwa po wejściu Polski do Unii Europejskiej na przykładzie ...
- rozwój przedsiębiorstwa na drodze restrukturyzacji na przykładzie ...
- podział przedsiębiorstwa jako sposób restrukturyzacji na przykładzie ...
- restrukturyzacja zatrudnienia w przedsiębiorstwie ...
- restrukturyzacja naprawcza w przedsiębiorstwie ...
- restrukturyzacja rozwojowa w przedsiębiorstwie ...
- strategia restrukturyzacji zakładów opieki zdrowotnej na przykładzie ...
- postawy i oczekiwania pracowników wobec zmian w przedsiębiorstwie ...
- diagnoza potencjału organizacyjnego przedsiębiorstwa ... dla potrzeb zmian
- zarządzanie kulturą organizacyjną w przedsiębiorstwie ...
- zarządzanie różnorodnością kulturową w przedsiębiorstwie ...
- zarządzanie procesami w organizacji na przykładzie ...
- zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie budowlanym, turystycznym, ..., na przykładzie ...
- działania antykryzysowe jako akcja strategiczna w przedsiębiorstwie ...
- współpraca przedsiębiorstwa ... z instytucjami finansowymi jako czynnik wzmacniania konkurencyjności
- współpraca przedsiębiorstwa ... z instytucjami wsparcia biznesu jako czynnik wzmacniania konkurencyjności
- współpraca przedsiębiorstwa ... z instytucjami B+R jako czynnik wzmacniania konkurencyjności
- współpraca przedsiębiorstwa ... z dostawcami jako czynnik wzmacniania konkurencyjności
- współpraca z dostawcami jako forma strategii konkurencji na przykładzie aptek zlokalizowanych na terenie miasta Rzeszowa
- ocena współpracy aptek zlokalizowanych na terenie miasta Rzeszowa z dostawcami leków
- partnerstwo w sieci franchisingowej na przykładzie ...
- partnerstwo w relacjach lekarz-pacjent na lokalnym rynku usług medycznych ...
- wpływ partnerstwa w relacjach lekarz-pacjent na kształtowanie wizerunku placówki medycznej
- rywalizacja i współpraca interpersonalna w przedsiębiorstwie ...
- rozwój przedsiębiorstwa poprzez koopetycję na przykładzie ...
- analiza strategii konkurencji przedsiębiorstwa ...
- zarządzanie relacjami z interesariuszami w przedsiębiorstwie ....
- dezintegracja łańcucha wartości przedsiębiorstwa ...
- rozwój przedsiębiorczości lokalnej na terenie gminy ...
- partnerstwo lokalne jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie ...
- aktywność innowacyjna przedsiębiorstwa ...
- zastosowanie metod heurystycznych w procesie zarządzania strategicznego na przykładzie ...
- zastosowanie metod heurystycznych w procesie kreowania innowacji na przykładzie
- zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa na przykładzie
- wizerunek firmy ZELMER S.A., VAN PUR S.A., ..., - w opinii jej klientów
- zarządzanie reputacją firmy na przykładzie
- zarządzanie kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwie ...
- zarządzanie kapitałem intelektualnym w rzeszowskich uczelniach wyższych
- zarządzanie kapitałem intelektualnym w Akademickim Radio Centrum Politechniki Rzeszowskiej
- zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie z kapitałem zagranicznym na przykładzie ...
- zarządzanie przez komunikację w przedsiębiorstwie ...
- zarządzanie przez konflikt w przedsiębiorstwie ...
- zarządzanie relacjami z klientami w przedsiębiorstwie ...
- zarządzanie jakością obsługi klienta w wybranym banku (X, Y, Z)
- analiza i ocena kompetencji menedżerskich w procesie zarządzania na przykładzie ...
- informacja jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa ...
- wewnętrzne public-relations jako forma kształtowania relacji interpersonalnych w przedsiębiorstwie ...
- zarządzanie kluczowymi kompetencjami w przedsiębiorstwie ...
- przywództwo jako kluczowy czynnik sukcesu przedsiębiorstwa ....
- partycypacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem ...
- społeczne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie ...
- realizacja idei społecznej odpowiedzialności biznesu w przedsiębiorstwie ...
- kształtowanie potencjału emocjonalnego pracowników w przedsiębiorstwie ...
- franchising jako strategia rozwoju małych przedsiębiorstw
- zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie franchisingowym na przykładzie ...
- fuzja jako zewnętrzny sposób rozwoju przedsiębiorstwa (na przykładzie firm)
- przejęcie jako zewnętrzny sposób rozwoju przedsiębiorstwa (na przykładzie firm)
- alians strategiczny jako zewnętrzny sposób rozwoju przedsiębiorstwa (na przykładzie firm)
- zarządzanie konkurencyjnością przedsiębiorstwa na przykładzie sieci franchisingowej
- strategia rozwoju organizacji non-profit działających na terenie miasta Rzeszowa
- zarządzanie public-relations w parafiach na terenie miasta Rzeszowa
- zarządzanie public-relations w instytucjach samorządu lokalnego na terenie miasta lub wsi
- identyfikacja czynników wpływających na wybór lokalnych wielkopowierzchniowych placówek handlu detalicznego jako miejsca dokonywania zakupów
- promocja sprzedaży w placówkach handlu detalicznego na terenie miasta Rzeszowa
- analiza potencjału strategicznego organizacji
- zarządzanie strategiczne jednostką samorządu terytorialnego (województwa, powiatu, gminy)
- analiza konkurencji jako element procesu formułowania strategii rozwoju
- strategie przedsiębiorstw w sektorach infrastrukturalnych (energetyka, telekomunikacja, transport)
- analiza otoczenia przedsiębiorstwa na przykładzie
- zachowania nabywcze klientów indywidualnych na rynku
- strategia rozwoju gminy na przykładzie
- porównanie strategii gminy X ze strategią gminy Y
- endo i egzogeniczne uwarunkowania partnerstwa w regionie
- rola relacji w marketingu terytorialnym na przykładzie ...
- strategia kształtowania relacji z obywatelami na przykładzie gminy ...
- współpraca konkurentów na rynku usług turystycznych
- współpraca konkurentów w sektorze kreatywnym
- współpraca konkurentów na rynku usług edukacyjnych
- rola relacji w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem na przykładzie ...
- rola lobbingu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa
- ....dowolne propozycje tematu pracy dyplomowej - w uzgodnieniu z promotorem:)
- obronione prace magisterskie w 2010 roku:
[1] Bandelak D., Zmiany strategii przedsiębiorstwa po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej na przykładzie Rzeszowskiego Zakładu Energetycznego
[2] Baran M., Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie banku
[3] Cieślik K., Promocja sprzedaży w wielkopowierzchniowych placówkach handlu detalicznego, zlokalizowanych na terenie miasta Rzeszowa
[4] Kraska G., Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa, działającego w systemie franczyzowym na terenie miasta Rzeszowa
[5] Kazienko M., Rozwój drobnej przedsiębiorczości lokalnej na terenie gminy Oły
[6] Hryniewiecka J., Współpraca z dostawcami jako czynnik kształtowania konkurencyjnności na przykładzie aptek zlokalizowanych na terenie miasta Rzeszowa
[7] Rząsa P., Zarządzanie konkurencyjnością przedsiębiorstwa na przykładzie sieci sklepów AVANS
[8] Rzepka T., Postrzeganie konkurencyjności przedsiębiorstwa przez klientów sektora ubezpieczeniowego
- obronione prace licencjackie w 2010 roku:
[9] Barszcz A., Kapitał ludzki jako czynnik wzmacniania konurencyjności organizacji na przykładzie firmy Arkus&Romet Group Sp. z o.o.
[10] Gorlach P., Zarządzanie merchandisingiem w placówce handlu detalicznego na przykładzie Delikatesów Asia
[11] Kopta M., Rozwój klastrów i inicatyw klastrowych w województwie podkarpackim
[12] Kosiarska K., Strategiczne myślenie w zarządzaniu przedsiębiorstwem na przykładzie firmy PPHU Drewnotech
[13] Koza A., Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości lokalnej na terenie gminy Boguchwała
[14] Lis P., Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie Banku Spółdzielczego w Tarnobrzegu
[15] Wawrzaszek R., Zarządzanie zmianą na przykładzie Fabryki Wódek "Polmos Łańcut" S.A.
[16] Wojciechowska M., Zarządzanie relacjami z kluczowymi interesariuszami w przedsiębiorstwie turystycznym
[17] Pałac B., Zarządzanie zmianą w firmie informatycznej na przykładzie ZETO Sp. z o.o.
[18] Skrobot Ł., Zarządzanie merchandisingiem w placówkach handlu detalicznego
.............................................................................................................................................................................................................................................................
- obronione prace licencjackie w 2011 roku:
[19] Korba A., Rola strategii marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem na przykładzie Zakładu Chemicznego "Silikony Polskie" sp. z o.o.
[20] Szela Sz., Znaczenie współpracy z kluczowymi interesariuszami w zarządzaniu autoryzowanym salonem sprzedaży
[21] Dziadosz M., Motywowanie w procesie zarządzania personelem współczesnej organizacji
[22] Fudali B., Zarządzanie zmianą w przedsiębiorstwie na przykładzie LU Polska S.A.
[23] Kłym T., Wykorzystanie strategii marketingowej w kształtowaniu konkurencyjności firmy na przykładzie spółki PLL LOT
[24] Osenkowski T., Zarządzanie rozwojem przez jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie Gminy Zagórz
[25] Pęcherek D., Zarządzanie zmianą we współczesnej organizacji na przykładzie firmy z branży budowlanej "BUDEX"
[26] Gorecki P., Rola kapitału ludzkiego w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstwa na przykładzie operatora sieci telefonii komórkowej
.....................................................................................................................................................................................................................................................
- obronione prace licencjackie w 2012 roku:
[27] Barczak Ł., Zarządzanie zmianą w przedsiębiorstwie na przykładzie Zakładu Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego "Hortino" sp. z o.o.
- obronione prace magisterskie w 2012 roku:
[29] Kalandyk M., Zarządzanie konkurencyjnością w małych i średnich przedsiębiorstwach
.......................................................................................................................................................................................................................................................
[30] Oszkandy K., Rola zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwach rodzinnych na przykładzie firmy Oszkandy
[34] Rusyn R., Zarządzanie marką na przykładzie Delikatesów Jabłuszko
..................................................................................................................................................................................................................................................................
- obronione prace licencjackie w 2014 roku:
..................................................................................................................................................................................................................................................................
- obronione prace licencjackie w 2015 roku:
- obronione prace licencjackie w 2016 roku:
- obronione prace magisterskie w 2016 roku:
[69] Masełek A., Efektywność restrukturyzacji przedsiębiorstwa zaawansowanego technologicznie
[71] Ropa A., Zarządzanie strategiczne w firmie rodzinnej
[76] Sądej K. Zarządzanie rozwojem organizacji sportowej
[77] Strzeboński E. Motywacja i zaangażowanie interesariuszy wewnętrznych w kształtowaniu konkurencyjności klubu sportowego Developres Rzeszów S.A.
[78] Szerer O. Informatyzacja w doskonaleniu zarządzania klubem sportowym
[80] Warchoł J. Zarządzanie zmianą w Ludowym Klubie Sportowym Skołyszyn
[81] Wiater K. Zarządzanie komunikacją marketingową w organizacji sportowej
[82] Wiewiór N. Zarządzanie relacjami z klientem w klubie tenisowym
[83] Ziobro D. Zarządzanie różnorodnością kulturową w klubie sportowym
[84] Żyszkiewicz H. Zarządzanie lojalnością kibiców w klubie sportowym
[86] Sołtys M. Zarządzanie komunikacją marketingową organizacji sportowej
[87] Sowiński F. Zarządzanie zmianą w Miejskim Klubie Sportowym “Bieszczady” Ustrzyki Dolne
[88] Sypek M. Kształtowanie kultury organizacyjnej w Szkole Mistrzostwa Sportowego RESOVIA Rzeszów
[90] Szymański F. Zarządzanie relacjami klubu sportowego z kibicami
[91] Solarz A. Zarządzanie relacjami klubu sportowego z administracją publiczną i organizacjami pozarządowymi
[92] Koszarna O. Zaangażowanie organizacyjne jako czynnik rozwoju klubu sportowego
[93] Serafin S. Sponsoring jako czynnik rozwoju organizacji sportowej
[94] Szczybyło J. Zarządzanie konkurencyjnością Miejskiego Klubu Sportowego Pogoń-Sokół Lubaczów
[98] Szerer O. Zarządzanie komunikacją marketingową wypożyczalni samochodowej
[99] Pusztuk P. Postrzeganie marki pracodawcy przez kobiety pokolenia Z
[100] Dudycz A. Rozwój kompetencji cyfrowych młodych konsumentów w warunkach cyberzagrożeń
[102] Wiater K. Zarządzanie zmianą w przedsiębiorstwie rodzinnym
[103] Strzeboński E. Zarządzanie marką osobistą w mediach społecznościowych
Online konsultacje na platformie M. Teams:
czat w trakcie dyżuru dydaktycznego: bogdanb@o365.prz.edu.pl
Proszę o zapoznanie się z najnowszymi zasadami przygotowania pracy dyplomowej.
https://wz.prz.edu.pl/studenci/praca-dyplomowa